Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Læs og diskuter de kommende træf.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke.
Ikke medlemmer kan kun læse i dette forum.

EMNE: Holeby Lørdag 16/6-2012 tilmeldling

Sv: Holeby Lørdag 16/6-2012 tilmeldling 11 år 11 måneder siden #26962

  • Søren :-)
  • Søren :-)'s profilbillede
Vi takker også for en super god dag :)
der er lagt billeder ind i galleriet
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Sv: Holeby Lørdag 16/6-2012 tilmeldling 11 år 11 måneder siden #26963

  • Putte
  • Putte's profilbillede
Det har været en kanon sjov oplevelse. Og hold da op en masse opmærksomhed vi fik. Bare fordi jeg havde det tøj på. En anden gang må jeg sgu helt op på de frontklapper Hehe tak for en god dag hele banden.
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Sv: Holeby Lørdag 16/6-2012 tilmeldling 11 år 11 måneder siden #26964

  • Sigma-3.0-v6
  • Sigma-3.0-v6's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
  • Indlæg: 280
  • Modtagne TAK: 2
Hej alle sammen..

Ja det var super hyggeligt og vejret var jo med os må vi sige :-)

Jeg ser frem til endnu et godt træf D.1 Sep. måske i en dansk Sigma ha ha i ny forklædning.

Dejligt at de fast stadig møder op, men nye skal der nok komme til. Min bil skal bare være færdig så de kan høre (musiken),a t her sker der noget. Her drikker vi ikke bare kaffe og spisser kage hmmm eller gør vi? ha ha

Men hvad vil vi med vores træf?? Skal det være en kaffe klub som i selv beskriver det eller??

Altså jeg syntes klubbens sammenhold er fint som det er nu og køre nu til vores træf.. det lokker måske ikke de unge til, men risikere vi ikke det bliver lidt upersonligt hvis det bare vælter rundt??

Jeg har det sådan de nye skal lokkes til med vores rabater og med de sposner aftaler vi har og så må de meget gerne komme til træf i Holeby sammen med os, men kommer de ikke går det nok, bare vi har dem som medllemere..

Det er klart nu flere biler vi har nu større bliver vi og det kommer også, vi skal bare ligge blødt ud så forventningerne ikke er for store for det er så nemt, at blives kuffet desværre. Jeg har skaffet en ny medlemer og han går op i anlæg og motor osv. Sådan noget har vi jo ikke i klubben??

Eller jo jeg har i min bil, men er det så ikke den eneste bil som kommer til træf?? Hvor mange spiller ud af bilen?? = Det er det jeg tror de unge vil med vores træf...


Jeg er glad for vores træf som de er nu men kommer der nye med er det helt fint og lækkert :-)
Med venlig hilsen

Tommy Pedersen

Ps. Sigma GT, Fordi jeg kan og fordi jeg er den eneste :-)
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.
Tid til at oprette siden: 0.128 sekunder